marți, 9 iunie 2009

As dori un drept la replica de la portalul de stiri UNIMEDIA

Ma bucura faptul ca portalul de stiri Unimedia mi-a publicat articolul sunt foarte recunoscator. Inteleg ca i-am intristat pe multi pentru greselile gramaticale , ortografice si de alt gen care erau prezente in articol. Imi cer scuze pentru aceasta pe motiv ca articolul a fost scris la ora 2.30 seara si nu a fost redactat cum se cuvine pur si simplu m-am grabit sa-l public. Imi pare rau si imi recunosc vina. Imi momentul dat articolul este complect redactat si a fost adus la o forma putin mai buna si anumite greseli corectate. Tot timpul apreciez critica care mi se aduce si incerc sa ma corectez.
As mai dori sa fac o precizare . Articolul nu a fost scris pentru manipularea si descurajarea electoratului. Ca acesta sa nu voteze pentru partidele de opozitie , pentru ca nu ar avea sanse de cistig in alegerile anticipate . Doar am dorit sa aduc anumite lucruri la cunostina si anume ca in momentul dat partidele AMN , PLDM si Pl trebuie si sunt datoare sa participe pe o lista comuna la alegeri daca doresc cu adevarat sa scape de comunisti. As mai dori sa rog partidele de opozitie care nu au intrat in parlament si care ameninta ca daca nu intra pe listele comune vor merge singure .Va rog frumos si din tot sufletul nu participati la alegerile acestea scutitine va rog de prezenta voastra pe buletinele de vot caci participare voastra datorita sistemului nostru electoral aduce puncte comunistelor plus la toate acestea amu e criza da-ti sa economisim din hirtie si cerneala.
Mai inteleg ca multi sunt indignati de faptul ca scriu fara a intelege lucrurile pina la capat .Articolul sa numit"Ne grabim sa sarbatorim victoria"
si am vrut sa va aduc aminte cum cu toti ingropam comunismul la alegerile din 5 aprilie si nu a fost asa, cum sarbatoream ca cade comunismul pe 7 aprilie si am aflat ca a fost o inscenare. Daca nu ma insel domnul Filat a spus"Cel ce se crede mare invingator este invins" aceste cuvinte nu se atribuiesc numai comunistelor dar si noua care deja pe 3 iunie punem coroane de inmormintare la monumentul lui Stefan cel Mare sau cintam marsul de inmormintare a comunistelor. Batalia cea mare nu sa dat inca asa ca mai bine hai sa ne mobilizam si sa facem tot posibilul ca sa sarbatorim victoria asupra comunismului vara acesta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu